Δελτίου τύπου για το διήμερο εκδηλώσεων της Εργατικής Λέσχης 20-21 Ιουνίου 2026

✊Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Διήμερο εκδηλώσεων Εργατικής Λέσχης Νέας Ιωνίας .
📣Για μια ακόμη χρονιά πιστοί στο καλοκαιρινό μας ραντεβού συζητήσαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε, παίξαμε, φάγαμε και ήπιαμε. Σε μια περίοδο που ο ατομικός δρόμος, ο ανταγωνισμός και η απομόνωση παρουσιάζονται ως η μόνη διέξοδος, εμείς συνεχίζουμε να απαντάμε με συλλογική οργάνωση, αγώνα και αλληλεγγύη, γιατί είμαστε βαθιά πεπεισμένοι ότι έτσι αλλάζουν τα πράγματα !
🛑Από την συζήτηση για την ενημέρωση πέρα από τα συστημικά ΜΜΕ και το αναγκαίο αντιπολεμικό κίνημα στο σήμερα μέχρι το εικαστικό εργαστήρι, την έκθεση παλαιστίνιων καλλιτεχνίδων και τα δύο γλέντια, το διήμερο της Εργατική Λέσχη Νέας Ιωνίας απέδειξε ότι παραμένει το σημείο συνάντησης της ανθρώπων της γειτονιάς που παλεύουν και αναζητούν δρόμους συλλογικής αμφισβήτησης όσων βιώνουμε σήμερα .
📣 Σε αυτόν τον δρόμο θα συνεχίσουμε να βαδίζουμε όπως κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια!
🗓️ Το επόμενο μας ραντεβού στη συνέλευση της Εργατικής Λέσχης Ν.Ιωνιας την Τέταρτη 01/07 στις 21:00.

Δείτε επίσης:

This entry was posted in Δελτία Τύπου